50 dagar

50 dagar.
Dag 1 -
Någonting kul som hände år 2008.
Dag 2 - Bästa semestern.
Dag 3 - Meningen bakom ditt bloggnamn.
Dag 4 - Favorit t-shirt.
Dag 5- Bästa chokladen.
Dag 6 - Ett nytaget foto på dig och 15 fakta.
Dag 7 - Dagens vill ha.
Dag 8 - Min dag.
Dag 9 - Min hobby.
Dag 10 - Favorit artisten.
Dag 11 - Det dummaste jag gjort mot mig själv.
Dag 12 - Den här veckan.
Dag 13 - Bilder som är minnen för livet.
Dag 14 - Mitt favoritminne.
Dag 15 - En dålig vana du har.
Dag 17 - Dyraste skorna.
Dag 18 - 10 saker jag ska göra innan jag dör.
Dag 19 - din bästa vän
Dag 20 - Låtar du lyssnar på när du är glad, ledsen, uttråka, uppspelt och arg.
Dag 21 - En person du ogillar.
Dag 22 - Ett foto på en plats du varit på.
Dag 23 - Det här får mig att må bättre.
Dag 24 - Den coolaste drömmen jag drömt.
Dag 25 - En barndomsvän.
Dag 26 - Mina rädslor.
Dag 27 - Min favoritplats.
Dag 28 - Det här saknar jag.
Dag 29 - Min framtid.
Dag 30 - Ett foto på ditt/dina syskon.
Dag 31 - Vem skulle du vilja byta liv med för en dag, och varför?
Dag 32 - Smeknamn du har, och varför?
Dag 33 - Godaste maten.
Dag 34 - Pinsamma bilder.
Dag 35 - Ett foto på något/någon som gör dig lycklig.
Dag 36 - Vad ville du bli när du blev stor, som liten?
Dag 37 - Vad har du sug efter?
Dag 38 - Bästa spotifylistan.
Dag 39 - Din favorittid på året.
Dag 40 - Ditt favoritplagg.
Dag 41 - Ett foto på dig från förra åter och ett från nu, hur har du förändrats?
Dag 42 - Någonting du hatar.
Dag 43 - Din favoritperson och en beskrvining om honom/henne.
Dag 44 - Snyggaste kändisen.
Dag 45 - Bästa bloggaren.
Dag 46 - Din perfekta dag.
Dag 47 - Någon du tycker är perfekt.
Dag 48 - Livet ur din synvinkel.
Dag 49 - den du litar på mest
Dag 50 - någon du älskar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0