4 april

igår fyllde min syster 20 år!
Bara för att jag älskar dig och att du är den bästa systen någon kan ha!

lite serriösare då :
Steg upp halv 7 idag och gick en runda med min sötis! :)
sen in snabbt och byta om fick typ små springa till bussen sen med..
hihi blir typ alltid så men jag är så jävla trött också :o
skolan idag var rätt soft faktiskt och imorgon blir det ännu softare ;D
fast ska åka moppe imorgon helt själv :( surt och tråkigt..
Sen efter skolan la jag mig och sov på soffan hihi :D
vaknade av att mamma stod och väntade på att jag skulle komma. skulle visst på hundkurs hihi glömde av de :S
men aa det var faktiskt ganska kul men bra för min sötis! :)
nä men ska nog sova nu och lite så :)
skriver mera imorgon tror jag :) puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0