9 mars

Hejsan!
Har inte skrivit på länge men vet fakiskt inte varför :)
Iaf tror att jag fick ig på mitt no prov men jag hade faktiskt varit sjuk hela den veckan så hade vi provet lätt att man inte kan öva så får man göra det ändå? :o
hoppas på ett g iaf för ett prov kan ju inte förstöra ett helt betyg?
men aa tränade i går, skulle tränat i dag men ingen kunde passa geisha så aa :) fick bli att vara hemma idag ska nog inte träna i morgon heller eftersom jag är så grymt förkyld! men aa få se hur det bli då :)
men nu ska jag se ifall vi hade någon franska läxa tills imorgon så isf ska jag göra den annars blir det att göra några svenska uppgifter eller läsa en svenska bok ... -.-
nä men nu ska jag gå iaf ha det kanon bra! :)
jag älskar dig så jävla mycket så det inte gå att beskriva! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0