frågor från er :)

endel har skrivit en massa frågor till mig och jag publicera inte alla eftersom jag har varit allmänt lat :)
men här kommer endel frågor som jag svara på :)
kan du skriva hur mycket det rosa linnet kostade?
om jag inte har helt fel var det bara 99kr.
Hur gamal är du?
jag är en 95 så fyller 16år.
kommer du blogga när du blir större?
det vet jag inte beror på om jag har tid och intresse för det.
varför syns inte mina kommentare?
som jag sa innan så publicera jag inte alls många :)
vill du blir känd?
som bloggerska? ja, men ingen stor risk att jag blir =)
läser du några bloggar dagligen?
yes box, läser: kissie, fokis, isabells och andra små bloggar.
har du någon kille? varför /varför inte?
nej. gillar faktiskt ingen, och sen förstör det bara :( är typ "feg" så måste ha en väldigt snäll kille som jag känner väl och så :)
kan inte du visa dina "bästa" kläder som du har?
hum... om jag förstår det rätt menar du att jag ska visa upp det finaste/det jag gillar mest.
visst, men min kamera är tyvärr sönder "/ måste först lämna in den om du inte vill ha med mobil kameran :)
varför svara inte du på mina kommentarer?
du har ingen blogg därför är det lite svårt att svara :)
hur många besökare har du?
faktiskt inte allt många, men typ: 17
det var lite frågor ställ gärna mera och denna gången publicera jag ALLA! :D
bilden är lite fail :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0